لیفت صورت بدون جراحی

لیفت صورت بدون جراحی

لیفت صورت بدون جراحی

  • لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ (لیفت به همراه قرار دادن نخ در پوست)، یک روش بدون نیاز به جراحی، ایمن و غیر تهاجمی است که پوستی لطیف، طبیعی و زیبا را به ارمغان می‌آورد. در لیفت صورت با نخ، از نخ بخیه قابل جذب برای درمان شلی و افتادگی پوست استفاده می‌شود. سطح این نخ هموار نیست و خارهای دندانه مانندی دارد که باید به بافت چربی صورت گیر داده شود. متقاضیان مناسب لیفت صورت با نخ، افراد ۳۵ تا ۶۵ سالی هستند که می‌خواهند نتایج ماندگارتر و چشمگیرتری نسبت به نتایج تزریق ژل و بوتاکس به دست بیاورند و در عین حال برای عمل‌های زیبایی جراحی‌ کامل مانند جراحی لیفت صورت یا لیفت ابرو و پیشانی آماده نیستند.

این نخ‌ها معمولا ۸ تا ۱۲ ماه بعد از انجام فرایند توسط دکتر، جذب می‌شوند و از همه جالبتر آنکه تاثیر این لیفت ۸ تا ۱۲ ماه بعد از جذب نخ‌ها هم ادامه خواهد داشت. ماندگاری کیفیت لیفت صورت با نخ به عواملی مثل سبک زندگی، عادات زندگی و همچنین عوامل ژنتیکی بستگی دارد. گردن، خط فک، گونه‌ها‌، قسمت‌های میانی صورت و ابروها از مهمترین نواحی هدف برای این نوع لیفت هستند.

این نوع از جراحی زیبایی حدود ۴۵ دقیقه به طول می انجامد. در این روش، فرد به هیچ عنوان بیهوش نمی‌شود و مراقبت‌های بیمارستانی بعد از عمل نیز وجود ندارد.

  • رادیوفرکوئنسی (RF)

جوان‌سازی پوست با رادیوفرکوئنسی (RF)یک روش غیرتهاجمی برای از بین بردن چین و چروک‌ها و افتادگی پوست با استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی (RF) می‌باشد. این نوع از تکنولوژی رادیوفرکوئنسی (RF) برای تحریک تولید کلاژن و ایجاد پوستی صاف‌تر و سفت‌تر طراحی شده است که کاملاً بدون درد بوده و همراه با Relaxation بسیار مطلوب می‌باشد. روش درمانی کاملا غیرتهاجمی است و بیشتر افراد تنها یک حس گرما را در حین درمان تجربه می‌کنند. به علاوه، این روش هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و بیماران بعد از عمل می‌توانند کارهای روزانه خود را از سر بگیرند. مزیت اصلی این روش نسبت به روش‌های جراحی، سرپایی بودن کار، عدم وجود دوران نقاهت، بدون درد بودن، هزینه کمتر و نتایج بهتر آن می‌باشد.

  • پلاسمای غنی از پلاکت (PRP)

پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) برای اولین بار حدود ۲۵ سال پیش در عمل جراحی قلب باز مورد استفاده قرار گرفت. امروزه با توجه به قدرت شفابخشی آن، این نوع درمان در بسیاری از زمینه‌ها شامل زیبایی، فک و صورت، ارتوپدی و ارولوژی به کار می‌رود.

تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) در زمینه زیبایی به منظور جوان‌سازی و کاهش روند پیر شدن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین جهت از بین بردن چروک در نواحی دور چشم، دور لب، پیشانی، گردن، کل صورت، پشت دست‌ها و … مؤثر است. اخیراً از پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) برای درمان ریزش مو و رشد مجدد موها در زنان و مردان نیز استفاده شده است. از آنجا که پلاسمای خون، غنی از عوامل رشد و پلاکت‌ها است، پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) می‌تواند به درمان ریزش مو نیز کمک کند.

همچنین از پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) برای درمان و کاهش سیاهی و کبودی دور چشم استفاده می‌شود که در درصد بالایی از بیماران، نتایج بسیار رضایت بخشی داشته است.

  • میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion)

روش میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion) یک روش غیر تهاجمی برای جوان‌سازی و پاکسازی پوست است که برای بهبود چین و چروک‌ها، لکه‌های ناشی از افزایش سن و منافذ باز پوستی به کار می‌رود. در روش میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion) از میکروکریستال‌های اکسید آلومینیوم فرموله شده جهت لایه‌برداری لایه‌های خارجی پوست برای جوان‌سازی استفاده می‌شود. در حالت معمول، روش میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion) بر روی پوست صورت، گردن و بازوها به کار می‌رود و حداقل زمان ریکاوری را دارد. همچنین این روش برای بهبود ظاهر اسکار آکنه (جای زخم)، ضایعات پیگمانته پیشرفته، و کاهش منافذ باز پوست نیز به کار می‌رود.

جوانسازی پوست